Tatlican Hep_oyle_olur_zaten Afiyet olsun. Kışın en güzel menüsü. Biz yazın hiç pişirmeyiz kuru fasulye 4 ay filan
oylesinebiri__ Hemdem__ teşekkür ederim canım sizede afiyet olsun 💞ay iyi ki dünden yapmışım 🤣 bebem bugün beni salmiyor kahvaltıyi ayakta paçama yapışık şekilde yedim aynı şekilde mutfağı da topladım 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim Hemdem__ afiyet olsun 😋 nohut yemeği, pilav var. Çorba yaparım birazdan ve salata