semaxgms benim bebekte gündüzleri 30 dakika uyuyır ben yanına uzanınca benimle 2 saat uyur. Bugün bi yerde okudum bebeğiniz sürekli geceleri uyanıryor ise bebeği biz uyandırıyormuşuz bebek ne kadar derin uyursa uyusun annenin nefesini kokusu varlığını bilirmiş öylede arkamı döndüğümde hemen Kımıldar mama yapmaya gittiğimde derin uyusa deli gibi ağlarbensiz 30 dakika anca uyur benimle saatlerce uyur yavaş yavaş sizden uzakta uyutmaya başlayın yazıyordu sizsiz de uyusun yazıyordu bnde artık ne olursa olsun kendi beşiğinde yada yer yatağımda yatıracam