Kızım 6 aylık dün bir aglamaya başladı doktora gıttık test yaptılar idrar yolları enfeksiyonu varmış doktor antibiyotik yazdı iki gün sonra tekrar tahlıl yapılcek yavrum yazık eridi resmen annem hep der bebekler güle benZer hastalanınca solar dıye yemiyor içtiği sadece su güzel anneler elim ayağım titriyor İnan’ının ağlamaktan bir hal oldum tavsıyelerınız başına gelenler lütfen yazarmı süt mama cici bebe hiç birşey yemıyor sadece su ne olur yardım edin