karahan1234 Biberon ve mamaya yeni geçtik 3 buçuk aylık emmesi biraz yavaş sanırım kendi yapısı öyle phılıps küçük biberon var elimde mesela 125 yazan kısmı nasıl yapıyoruz anlamadım 30-60-90-120 diye gidiyor ama 125 nasıl ayarlanıyor anlamadım
etuerk karahan1234 sen sadece 30 + 1 kaşık yapacaksın genelde 90/3 kaşık yapabilirsin. 125 ayarlama olmaz. İstersen 1 numaraya kendin delik açıp birde öyle dene
poyrazcimefecim karahan1234 aynı biberonu kullanıyorum canım 4 ölçek mama yapacaksan 120cc oluyor ama cc kısmında 110 sonrasında 125 var. 120yi ayarlayamam diyorsan diğer tarafında da 1-2-3-4oz olarak ölçüsü var 4e kadar su koyman yeterli olur 😘 önce su sonra mama sıralamasıyla yap. Eğer önce mama sonra suyu koyarsan mamanın hacmide olacağından suyu az koymuş olursun bebişin rahatsız olabilir. 120cc su üstüne 4 ölçek mamayla toplam 130-135 cc falan oluyor mama
karahan1234 Birde dr browns biberonda aldık 1 numaralı başlıkla çok yavaş içiyor 2 yi denedim boğazına kaçıyor akışı çok hızlı phılıpse 4 numara orta akış aldım onuda yarım saat içemiyor napıcağımı şaşırdım
huhuuu karahan1234 yok kullanılmıyor. Büyük biberona geçin. Kızım 5 aylık olacak 3 numara biberon başlığı kullanıyorum hala.
gvnn Bende onu kulanıyorum 2 numara çok yoruyo bebekleri ben öyle fark etim kızım 2 ay 6 günlük 3 numara kulanıyorum
karahan1234 poyrazcimefecim aaa arkasındaki ölçek o anlama geliyor demekki sağolun. Mamayı yapma mantığını anladım vşz bide evolvia kullanıyoruz lanet mama çözülmüyor direk bunla başlayıncada artı yorgunluk oluyor.bazen kaşıkla koyarken 2 3 defa kaşıktan atıp tekrar alıyorum sanki ayarlayamıyorum mamanın yapısı diğerlerine göre daha kıvamlı sinir bozucu
poyrazcimefecim karahan1234 ben doğum yaptığım günden beri aptamil kullanıyorum bebeğim çenesi küçük olduğu için tutamadı mememin ucuda içe dönüktü 1 ay sağarak verdim sonrasında sütüm bitti zaten. Fakat sütüm hiçbir zaman yetmiyordu hep mamayla doyurdum o yüzden profesyonel oldum artık mama hazırlama konusunda 🤣🤣 birde su soğuk kalırsa topaklanma oluyor canım bazende dediğin gibi sebepsiz topaklanmalarda oluyor. Çalkalamak gaz yapıyor diye bende küçük bi çatalla mamanın topaklanmasını açıp sonra hafif sağa sola sallıyorum. Aklında bulunsun çatalla karıştırabilirsin 😘
karahan1234 poyrazcimefecim çok teşekkür ederim bu alerji maması kıvamı diğer mamalara benzemiyor sanırım ilk doğduğunda bir kaç kez sma vermiştim o hemem çözülüyordu bu tadı kıvamı çok kötü bir mama gece çocuk acıkınca iki saat çalkalıyorum nafile içinde balık yağı varmış sıcak ılık hepsini denedim ama yinede zor çözülüyor yağları kalıyor dibinde
poyrazcimefecim karahan1234 hmm anladım mamadan kaynaklı çözülmüyorsa bilmiyorum ama çok fazla çalkalamak bebekte gaza sebebiyet veriyor. Dediğim gibi ben çatalla karıştırarak mamayı eritiyorum sonrasında hafif dairesel hareketlerle yada avucumda köfte yuvarlar gibi yuvarlıyorum daha iyi oluyor. Gaz sancıları önemli ölçüde azaldı.