anneoldumm3 damlademirr ben 5 aylıkken başladım tuzsuz salçasız sebze çorbalarıyla öyle sebze püreleride yapmadım direk çorbayla başladım
uykusuzanne872 damlademirr 5 aylıkken yemeklere atılıyordu 6 aylık olmasını bekledim ama keşke 5. Ayda başlasaydım diyorum kendi çocuğumdan için. Şuan 9.5 aylık hala ek gıdaya uyum sağlayamadık sadece meme istiyor yemek verdiğimde meme diye ağlıyor. Her öğünde es kaza 1 lokma yutarsa öpüp başıma koyuyorum 😔
kuzucuk24 damlademirr 5in son günleri yoğurtla başladım. Doktorumuz 6. Ay kontrolünde çizelge verdi o şekilde devam ettim.
damlademirr gizememre ben emzik kullanırken vicdan azabı çekiyordum ek gıda da öyle neden böyle hissediyorum bilmiyorum 😅 o yüzden hiç başlamak istemiyorum ama acaba geç mi kalıyorum diye sormak istedim
deniz42mrs 4 ay 22 günlüğüz doktor haftaya tadımlara başlayalım dedi Bebeğin genel sağlığı ve kilosu uygunsa erken başlatıyorlar Biz yoğurtla başlayacağız inşallah
damlademirr deniz42mrs bebeğimin kilosu ve boyu ayına uygun . Ben sadece bir iki meyve tattırdım. 6. ay bitince başlarim diyordum beş ay 6 günlük kızım yavaş yavaş başlayalım o zaman
deniz42mrs damlademirr yoğurtla başlayalım dedi doktor 3 gün üst üste tadım yaptır dedi gittim yoğurt makinesi aldım 😅 bakalım haftaya başlıyoruz patates haşlama havuç haşlama şeklinde devam edeceğiz birde akşamları ver sizinle aynı masa da mama taburesinde başlat öyle alışsın dedi benimki pek dengeli oturamıyor bakalım neler olacak 😃
damlademirr uykusuzanne872 ek gıdaya erken veya geç başlamak ek gıdaya alışmalarını zorlaştırıyormuş. Bende i yüzden sormak istedim acaba geç olur mu diye
damlademirr kuzucuk24 Benim kızımın süt ve süt ürünleri ve yumurtaya alerjisi var. Yeni yeni yumurtaya başlamamı söyledi doktor. Tekrar doktora görünmemiz gerek ek gıda da nasıl bir yol izlememiz gerekir diye
damlademirr deniz42mrs benim kızımın süt ve süt ürünlerine alerjisi var. Desteksiz 3-5 saniye durabiliyor sadece bir yastıkla da mis gibi oturuyor😅
yirmiucnisan Aslında önemli olan bebeğin bulunduğu ay ya da kilosu boyu değil. Belirli şartlar var dik oturuyor mu,yemeklere karşı istekli mi vb. gibi. Osman Gönülal’ın Youtube videoları var izleyip karar verin isterseniz.
damlademirr yirmiucnisan evet izlemiştim onu başını dik tutup oturabiliyor yeme karşı iştahlı da sanırım vakti geldi 😅
ekins 5 ay 22 günlük şuan. Aslında doktorumuz 5 ay 15 günlükken başlayabilirsin dedi ama benim kafama hiç yatmadı. O yüzden bu haftayıda bitiricem. Acelemiz yok yani bi gün bu çocuk yicek zaten şuan anne sütü alıyor ve gelişimi iyi çok şükür. 3 gün kuralınada gerek yok dedi. Tabiki 3 gün kuralına uyucam çünkü ilk çocuğum😂 ikincide herkes ek gıdaya kafa göz dalıyor tecrübeli olunca 😂 bizde orasına ikinci olursa bakarız 😂 şimdilik böyle biraz tadını çıkaralım istiyorum
damlademirr ekins benim de sütüm elhamdülillah yetiyor ona mama da hiç kullanmadım o yüzden acele etmiyorum sütüm yetmeseydi muhtemelen başlamıştım şimdiye 😅
pudu Benim bebeğimde 1 buçuk aylık dün annemi bisküvi tattırırken yakaladım başımdan aşağı kaynar sular döküldü allahtan yeni vermişti ağzına ağız mendiliyle silip çıkardım ağzından
damlademirr pudu tam çıldırmalık 😱şu büyüklerin bebeklerin ağzına birer şey tıkıştırma sevdalarını anlamayacgım zaten zamanı gelince vereceğiz. Benim kayinbabam kızıma süt ve süt ürünleri alerjisi olduğunu bildiği halde yoğurt vermişti 🤦🏼♀️
minnakpopus elfipek yeni başladık kilosu boyu zaten yerinde Ama gelişimden kastım başını tutabiliyormu mama sandalyesinde oturabiliyrmu ağız ve yutma refleksi yeme isteği vs