Kızlar istanbulda yaşıyorum bildiğiniz apartman yani ama en altımızda ki oturan kişi tavuk ve horoz beslemeye başlamış yine bizim kendi evimiz onunda kendi evi ben evlendiğimde taşındım buraya o zamanda vardı kavga dövüş hallettk 6 yıl önce ama yine almış getirmişler bina zaten berbat inanın ne merdiven siliniyo ne kapının önü temizleniyo 6 yıldır dış kapınjn binası bozuk ziller çalışmıyo yol geçen hanı gibi kimse kimseyle işi yok herkes halinden memnun gibi yani kapının önüne yemek artıkları koyuyolar orda kediler mahvediyo tavuk dışkısı kedi dışkısı ne ararsanız var kapı cam açmaya utanıyorum kaç kez uyardık ama sıkıldım artık yani merdiven temizleyen birini tutalım diyoruz yanaşmıyor kimse bende enayi gibi milletin pisliğini tek başıma temizlemem napıcam bilmiyorum daralıyorum artık köy gibi yaşıyolar ama köyde bile en azından kapının önünü temiz tutuyosun bunlarda o da yok salıyolar tavukları meydana oraya sıçsın buraya işesin anladınız siz beni ben diyorum ki şikayet etsem sonuç alır mıyım onları uyarmak istemiyorum artık kendim halletmek istiyorum