Meraba arkadaslar, bunları kıyas yapmak icin sormuyorum yanlıs anlamayın oncelikle, sadece benim gibi olan var mi merak ediyorum, benim bebegimde kelime konusm olarak cok zayıf mesela. Ama koltuga cikiyor, koldugun en tepesine sırt kısmına cikiyor oradan ayaklarını sarkıtarak asaga iniyor. Babasının pantolonundan tutup onu cekistirip yaptırmak istedigi seye dogru götürüyor mesela, onu lambaya cıkarmasını ıstıyorsa oraya götürüp bu bu yapiyor. Yani benim bebegim gibi bu sekilde olab var mi normal mi yoksa biraz hizli mi ilerledi; hani simd böyleyse ilerde neler olur diye düsünüyorum cok. Yaramaz mi olur acaba