Hiilyuss canparem11 lego gibi oyalayıcı oynuyoruz tabi benimle birlikte oynuyor hala kendi basına değil🤣
bersahefemm canparem11 biz de var epey uğraşıyor oynuyor farklı farklı kule ev roket felan yapıyor güzel bşy bence oyalayıcı sıkılmıyor da
minnakpopus canparem11 lego ve bu mıknatıslı bloklar aşırı oyalıyor oğlumu 5 yaşında şuan ve kendi kendine çok güzel oyunlar kuruyor onlarla 3 yaşından beri onlara yatırdığım paraya helal olsun diyorum 🫣 en azından vıttırıvızzık şeylere harcamıyoruz 😂
Hiilyuss canparem11 yani yap yık yapılıyor evet olmasa ay neden yok denmez ama oldugunda da oynanıyor cocugun dşkkatini çekiyor 🤣
canparem11 Zeytinpekmez Alparslanim1 minnakpopus alpmila aldım bacılar şuan bi arabaya heves etti oynaması bitsin de sıkılınca açacağım🥰😁
Alparslanim1 canparem11 iyiki almışım parasının hakkını veriyor. İyiki almışım dediğim tek oyuncak o. Şuan deselerki evde bir tane oyuncak kalacak diğerlerii atılacak hangisini seçersin deseler sadece manyetik bloklar kalsın yeter derim
Zeytinpekmez canparem11 bizde legoda var ama mıknatısları aldıktan sonra LEGO oynamak istemiyor . Baya uzun zaman oldu aldığım hergün babasıyla illaki oynuyorlar . Bilmiş çocuktan almıştım
cemreninannesi_ canparem11 çok seviyor. Biz devamlı parça da ekliyoruz parça ne kadar çok o kadar hayal gücü :) kendi başına da oynuyor ama bende dahil olmak istiyorum 😂