Gerçekten deliricem allahım uyumayan çocuk nekadar zormuş ya 9 ay 3 günlüğüz yine bir süredir uyumuyor. Normalde sabah 8 e doğru kalkar kahvaltı yapar süt içer 1.5-2 saat içinde uyurduk. Şimdi sabah 7.45de kalktı saat 11.10 ve uyumuyor. Dün de gündüz sadece 50dk uyudu akşama kadar uyumadı çok yoruldum çok sıkıldım. Uyku hormonunda mı sorun var beynine sinyal mi gitmiyor anlamıyorum artık