Deletedmom2987 Merhaba, 2 gündür kullanıyorum o yüzden yorum yapabilirim artık. 😍
Öncelikle gece de dahil bir sızıntı durumu yaşamadım ki diğer pedlerde bunu yaşıyordum.
Kaşıntı ve enfeksiyon tekrarından dolayı Beije kullanmak istemiştim o yüzden şu anlık bununla alakalı bir problem yaşamadım.
Kanatlarının yapışmasında da sorun yok, sıvıyı hapsetmesi de güçlü gibi duruyor. Şu anlık sorun yaşamadım. Bir de Tiens deneyeceğim, karşılaştırma yaparım. 😇