Elif337798 Doktora gittik ilaç aldık olmadı Enterogarmiya başladım olmadı günde 8 yada 9 yapıyor ve çok kötü kokuyor ne yapmam lağzım alternatif yollar varmı 3 yaş bir hafta önce küçük kızımda vardı ama bu kadar değil o hemen atlattı
Tugba19_ Elif337798 muz yedirin muz ishali keser. Bol bol su içirin ishalle su kaybı yapmasın vücudu .Geçmiş olsun.
Babeshark Elif337798 canım selam salgın varmış bizde geçen hafta atlattık aç karnına ver probiyotik birde nbl comfort ver yoğurda karıştır toz şeklinde bu. Raxerin diye ilaç var parayla alınıyor suya karıştırıp sabah akşam ver 2 günde kesiyor ishal kesici eczacına danışabilirsin
Elif337798 esraalic aynen yaptım olmuyor geçmiyor üzülüyorum bu haline ama yemesi içmesi iyi ona şükür ediyorum
ballilokum3 Elif337798 ballı ılık su ishali keser çok iyi gelir bide onu deneyin geçmiş olsun benim kızımda ishal ballı su ve enterogermina iyi geliyor 🌸
endoplazmikretikulumiste Elif337798 yaşını ayını bilmiyorum doktora sormadan da kullanmayın ama doktorumuz çinko şurubu vermişti bize