1 hafta önce oğlumun yanağında minik bir kırmızı leke vardı sivilceye benziyordu küçüktü. Cuma gününden beri büyümeye başladı ve şuan bu durumda doktor çarpmadan ya da sinek böcek ısırması kaynaklı olacağını söyledi. Çarpmadığına eminim zaten minik bir sivilceydi orası. Başına gelen var mı ? Şuan kortizonlu krem kullanıyoruz gözünün altına kadar yayılıyordu morlukk bugün biraz azalmış. Evdeydik sivilcenin çıktığı gün ne sokmuş olabilir bulamadık