Pamukhanim_ Normalde böyle işler gelmez elimden bencede pek olmadı gibi ama geçen bakkaldan doğa ayıcığı için yıktı ortalığı alalım doye içinde şeker vardı tabi eve gelince yüzüne bile bakmadı bende atmak istemedim böyle ilklerini koydum nasıl olmuş sizce
bittercikolata__ Pamukhanim_ Bence çok güzel olmuş güzel düşünmüşsün canım hatıra kalsın doğa hanıma 😘🥰💕
Pamukhanim_ bittercikolata__ evet canım ya küçük bir kutuda duruyordu ama ne zaman bulsa dağıtıyordu böyle hem dağıtmazda
elifkesim Pamukhanim_ mis gibi olmuş arkadaşım ellerine sağlık 🥹❤️kızına çok güzel bir anı bırakmışsın