Oğlum 11 aylık aşırı hareketli, herkes kızım sakin büyüdüğü için garipsediğimi söylüyor ama asla 1 dakika oturmuyor. Tv falan açık olduğunda da asla bakmıyor sürekli emekliyor kalkıyor zıplıyor. Adına falan nadir bakıyor, acaba normal mi zamanla sakinler mi ? Telefondan çizgi film açtı eşim geçen gün alıp yere atıyo ağzına sokuyor hiç bakmaz yani. Görümcem sıkıntı var bunda diyor