vatdifak
Evet meme reddi
Biberonla alakası yok
Gelişimsel bir şey bazı bebeklerde oluyor bazılarında olmuyor . Bazıları tamamen memeye Baybay deyip bırakıyor. Bazıları böyle kafayı ite ite mecbur aç kalmamak için biraz biraz emiyor sonuçta aylık kiloyu güzel alamıyor ama öyle böyle atlatıp emmeye devam ediyor. İlk bebeğim 2.cisi emmedi mama biberon almadı aç bıraktı kendını resmen ve sonuç 5. Ayda bitti 2 yaşa kadar emdi bagımlı oldu hatta
İkinci bebeğim 2. Ayda başladı 4 aylık hala devam
Çok yıpratıcı sabırlar diliyorum.
Kendımce uzmanlaştım ben.
Pilates topunda emzirme , skuatla emzirme , çok hareketli kolye takıp emzirme , ağza çıngırak alarak emzirme , gece uykuda emzirme güzel tutarlar , uyanınca alt degısımı vs yapmadan konuşmadan uykuyu açmadan emzirme ( uyur uyanık daha güzel tutarlar)