Şimdi 2.5 tog için 16-20 derece demişler ve 20 derecede bile sadece body yeterli oluyormuş.
Ama olmuyor işte oğlumu 2.5 tog içine kolsuz body üstüne ince pijama giydirmezsem ensesi göğsü soğuk oluyor.
Ev 21 derece ve %40 nem görünüyor.
Bizim hesaplamada mi sıkıntı var yoksa oğlum mu çok üşüyor anlamadım?