Merhabalar. Kızım son zamanlarda bazı yiyecekleri diliyle dışarı atıyor. Böyle kabuksu şeyleri mesela. Bende aceba duyu hassasiyeti mi var diye korkuyorum. Görümcemin oğlunda var ve asla pütürlü şeyler yemez. Kızım da iştahsız olduğu için pek fazla bi şey yemiyor. Genelde meyve çorba falan işte. Makarna da yer. Zeytin sever. Aceba böyle bir durum yaşayan var mı? Umarım yoktur böyle bir problem 🥺