maygirl Huma_kus34 bütun bunlara rağmen ekrana devam etmeniz yanlış.ekrani kesip daha kaliteli zaman gecirin.dil terapistine gitsenizde ekrani kesmeden evdede siz desteklemeden, evdeki ortamı duzeltmeden verim alamazsınız.
talya31 Benimki 18 aylık bir sürü dediğimiz kelimeleri söylüyor. Tabi her çocuk farklı yanlış anlamayın. Kitaplarla destekleyin. Sürekli birebir konuşma yapmanız doğru olabilir. Sizde sanırım ekran süresi çok fazla
Gul-42 Yaeh10 ekranı kesmen lazım gerekırse tv yi sök yanı cok gec kalmış baya geç kalmış yani neden devamlı ekran acıyorsunuz bas bas bagırıyorlar ekranın yan etkılerı dıye yanı gercekten anlamıyorum ısyanım genel bu arada
Yaeh10 mmtymn umarım daha da iyi olur peki pedogog destekli mi alıyorsunuz yalnızca terapiste mi gidiyorsunuz ne gibi etkinlikler yapılıyor
Yaeh10 Ben başka biri için bilgi almak istedim evet haklısınız bende çok kızıyorum kesinlikle ekran ve emzik çocukların gelişimlerini işlevsiz hale getiriyor