blueberryyy__ user2406 normalde aldığım beyazımsı oluyordu benimde son aldığım böyle çıktı. Eczacıya sordum normal dedi
3kedili2bebekli user2406 benim bebeler ikizler 20 güne kalmadan bitiyordu yani hiç atmadım eczacıya sorun bence bunu
busbus59 user2406 benim üç şişe bitti üçü de böyleydi o yüzden hiç sorgulamamıştım aldığımdan beri aynı renk çünkü
kurabiyeee user2406 benimki de böyle bende şaşırdım ilk aldıklarım daha beyaz ve yogundu ama veriyorum çocuğa
bebegimveben5 user2406 daha beyaz oluyor bu damlanın rengi, hiç bu renkle karşılaşmadım bir sıkıntı olabilir mi acaba? Ama eczacı normal diyorsa doğrudur, olabiliyor demek ki
traineemom user2406 bizim ki daha açık renk, uzun zamandır da açık. Rafta mı çok bekledi acaba ? Bana güvenilir gelmedi. Değişme imkanı yok mu ?
user2406 traineemom bende bı kac boyle yorum okudım kullanmıcam snaırım başka markaya gecıcem bu marka guvenılır gelmıyor artık cok sıkayet varmıs
pimpiriklianne43 user2406 şimdiye kadar aldıklarım hep beyazdı en son aldığım bu renkti eczacı icir dedi ama içime sinmedi duruyor öyle hiç icirmedim zaten 1 yaşına girdi doktor kontrolünde kullanması gerekiyorsa ilaci değiştirmesini söyleyeceğim içime sinmedi