emeall Merhaba herkese 6 aylik bebeğim var 4. Ayindan beri mama reddi yasiyorum surekli diliyle itiyor mama değistirdim napiosam olmuo bazen icio bazen hic istemio bu durumu yasayanlar var mi acaba nasil cozum buldunuz
user2406 emeall ben yasıyorum hatta dün post actım mama da degıstırıdm biberonda hiç bi şekilde uyurken bazen alıyor gunduzlerıde 30 cc içiyor aglayarak cok yoruldum ına maam içirmeye calısmaktan ek gıda verıyorum ama tadım olacak sekılde karnını doyurmaycak napcam bılmıyorum
emeall user2406 cok zor ben yaklasik 2 aydir bu durumdayim ozellikle 1 haftadir biberonu gorunce bagiriyor ek gidaya yuklendim ama sussuz kalacak die endise ediyorum geceleri uyurkende almio acliktan uyuyamior artik sabahi sabah ediyoruz
emeall ayshababy02 90 sa yine iyi masallah benim uyurken 20 cc bile cekmio aksam uyumadan kasik mama yapmaya basladim oyle fazla deil yiyip yatio ama sabaha kadar bununla duruo baska hic bsy yok