merhaba bebeğim 4 buçuk aylık anne sütüyle besleniyor 1 ay öncesinde hafif kanlı kakası vardı doktor çok fazla yok durumu takip edin süt ve süt ürünleri alerjisi olabilir dedi ben o günden beri dikkat ediyorum süt ve süt ürünleri yememeye ve kanlı kaka yok artık çok şükür ama dünden beri cildinde bir bölgede kızarıklık ve kuruluk var neden olabilir