Kızlar düne sezeryan günümdü amma ben salgına yakalandım.doktor acil antibiyotik önerdi iki gündür kullanıyorum Gripin falan geçti amma balgamim hiç gitmiyor oskuruk beni mahv etdi.bana öneri verin lütfen 18sezeryan olmam gerekli çünki 38+6haftalik oluyorum .artık gün geçtikçe aleyhime işliyor