Elifygt doktora göster mutlaka ciddi değildir benim 4 senedir sabit duranı var mesela zararsız patlayanları hiç sayamadım kaç doktora gittiysem yağ bezesi dedi ameliyatla aldırdım bile falan bişey cıkmadı çok pis ağrı yapar ağrı yapan genelde patlar ilk başta semsert şişer sonra yumuşar uc verir ve sıcak suyla yumuşatıp içini akıtmam gerek falan tabi cilt alkolü var onunla streril tutman gerekiyor falan illet bir şeydir gece sızısından uyuyamazsın parol falan iç emziriyorsan