Merhaba kızlar oğlum tam 2 aylık 1.5 aylıkken doymuyor gibi hissedip emzirme ardından sağdığım sütleri verdim philips avent ile sonra dışarı çıktığımız zamanlarda da biberon verdim ve malesef meme reddi yaşıyoruz gündüz asla emmiyor sadece gece bir max iki kere ben sağıp vermeye de razıyım ama o emmezse sütüm kesilirmiş galiba öyle diyorlar ne yapmalıyım çok gergin ve mutsuzum…