kubratekn benim kızımda 14 aylık 10.5 kilo 77 cm. Bizi görende zayıf diyor. Sordum doktora gayet iyi ben kiloyu sevmem 8 de olsaydı benim için iyiydi dedi kesip attı. Kilo aldıkça yaşamsal faaliyeti etkileniyor çocuğun dedi. Kızım 4 yaşında 16 kilo arkadaşımın oğlu da aynı şekilde 4 yaşında 23 kilo. Cimnastiğe yazdırdık benim ki sekiyor Ceylan gibi diğer çocuk yoruldum deyip tüm gün oturuyor. Keza parkta da öyle yürüyüşte de yürüyerek gitmez yani bir yere ağayım ağrıyor der. Doktora da götürdüler ayaklar vucüt ağırlığını kaldıramıyor dedi şuan diyet tarzı yapmaya çalışıyor ama olmuyor.
Takılmayın kiloya hasta olmasında zayıf olsun. Bir hastalıkta 1 kilo verirdi benim büyük kızım. Kilo çok değişken bir durum