Konya’da memnun kaldığınız hem devlet hem özel de çocuk doktoru önerir misiniz? Yeni doğan bebeğim kontrollerinin iyi yapılmasını istiyorum. Gittiğim doktor yüzüne bakıp sadece sarılık yok dedi ne boy ölçtü ne bıngıldak kontrolü yaptı. Bunun gibi basit şeyleri bile yapmadı açıkçası. Önereceğiz bir doktor var mı?