Zylnda ve cerazette var emzirirken kullanilabilen. Normalde adet baslayinca baslaniyor sanirim ama ben bitince baslamistim.3 kutu kullandim bu sure icinde ilk 15 gun icinde 1 kez adet oldum o da 10 gun surdu sonra birden kesildi bitti bir daha da hic olmadim. Ben ilactan diye rahattim ama esim israr etti doktora gittik o da dedi ki kutu bitince adet olman lazimdi bu kutuyu bitir yenisine baslama. Bu benim aklimi cok karistirdi ama bende asiri bulanti, agri yaptigi ve psikolojimi cok oynattigi icin zaten birakmak istiyordum denk geldi. 3 ay kullandim biraktim herhangi bir gebelik de olusmadi bh surede amaaa biz cift koruma yapiyorduk. Doktorlara sordugumda gerek yok dediler ama biz hep cift korunduk, ilk bir ay size de tavsiye ederim