Kızlar oğlum tam 3 yaşında 2 haftadır falan öğle uykusu yapmıyor bu yaşına kadar ayağımda sallayarak uyutuyordum 2 hafta önce bıraktık ayağımda uyutmayı şimdi yanına yatıyorum kendi kendine uyuyor ama yanlışıkla öğle uykusu da bitti sanırım erken uyuyor 9 buçuk gibi gündüzde geç kalkıyor 10:30 gibi normalde öğle uykusu yaptığında geç yatar erken uyanırdı gün içinde uykusuda gelmiyor zaten 2 yaşından beri direniyordu öğlen uyumamak için ama zorlada olsa uyutuyodum daha yaşı küçük diye düşünüyorum şimdi kafam karışık zorlarsam yine uyur öğle uykusunu ama böyle erken yatıp geç uyanmasıda benim biraz işime geldi bende dinlenebiliyorum sizce ne yapmalıyım 3 yaşında olup öğle uykusu yapmayan kimler var bir ses verin bende rahatlayım 😄