Merhabalar çok uzun zaman oldu aranızda yokum
2019 doğumlu ve 2021 li iki çocuğum var öncesinde kayıplarımda var. tüm gebeliklerimde üstüne görme yaşayarak 1 ay sonrasındaki adetim gecikerek öğrendim. soruma gelecek olursam ayın 7 si her ay düzenli olduğum reglim 4 ü geldi çok sancılı ve 3 gün çok az bir kanama ile sürdü daha sonrasında pede bile gerek duymadan çok nadir bir gün varsa bir yok şeklinde kahve leke oldu. Ve bitti. Dün pembe lekeli bir akıntım bugün ise affınıza sığınarak söylüyorum sümük gibi şeffaf ve pembe bir akıntı geldi. Erken gebelik testim negatif başına gelen varmıdır uzun zaman oldu bu konulara hakim değilim yardımcı olursanız çok sevinirim❤️🙏🏻