busraea bizimde iki asısı gözetim altında oldu suan 14 aylık bir ay önce bütün testlerden geçti suan yumurta yedirebiliyorum artık ama bn kocaeli üniversitesi hastanesine götürdüm orası arastırma olduğu içinde bizim süreç 6 aylıkken basladı bir yasında bitti hastaneye gitmemiz tabi her cocuk farklı önce yumurtalı kekle basladık hastanede tadıma sarısı ve beyaz ayrı olarak yedi daha sonra haslsnmıs sarısı beyazı yedi 9. Ayda ve 12.ayda oluyo o aşı 2 doz seklinde birde 4 yasında var