Kızlar artık valla tırlatıcam kafayı yicem 2 çocuk annesiyim biri 3 yaşında biri 14 aylık14 aylık bebeğim geceleri sürekli kalkıyor hatta geceyi geçtim 9 da yatıyor ya mesela 11 de kalkmaya başlıyor saat başı 2 çocukla zaten çok yoruluyorum bide geceleride böyle olunca çıldırcak gibi oluyorum bi insan saat başı kalkar mı ya sallanarak uyuyor ayakta ayakta olduğu sürece sıkıntı yok yatağına koyar koymaz yine aynı eşimle geceleri nöbetleşe kalkıyoruz maf olduk ya benim ilk oğlum böyle değildi o yüzden ne yapıcam hiç bilmiyorum ne zaman geçicek bu ne yapmalıyım çıkdırıcam yoksa