fkanak bir de korkum babaya benden daha çok bağlanır mı o dönemde diye bu kadar emeğe nankörlük etmemeli 🤣🤣 hani bana kızıp babasına daha mı çok bağlanır dşye. Öyle oluyor mu ? Yani tabii ki sevecek babası o ama korkuyorum da çünkü şimdi bile bana düşkünü. 😌🙂