melekct Bebeğim 3.5 aylık bu sabah gözleri akmaya basladı ve sürekli çapaklanıyor, çaylı pamukla sildim neler yapabilirim ?
haticekasikci melekct rüzgar yedi mi hiç bugün acaba kimi bebeğe iyi gelmiyor hava hemen çapaklanıyor gözleri
melekct canparem11 tamamdır geçmezse masaj yapayım, belki de üşütmüştür dediğiniz gibi şimdi sarıp sarmaladım uyuyo 🫠😀 üşütmüş olabileceğinden 3 tane battaniye var korkuma djxjdjjdjdjdıxjdjd
canparem11 melekct yaa canım düzelir inşallah çay falan değil ılık suyla masaj yap ne olur ne olmaz mikrop kapar Allah korusun 🥰 geçmezsede doktora söyle damla yazıyor geçirir hemen 🙏🏻
deniz255 canparem11 yok göz doktoru da çaylı pamukla temizleyin demişti bize kir keresinde. Sorun yok çayda☺️ çok saçma ama etkisi var demek ki😂😂😂😂
melekct deniz255 bebeklerde etkisini bilmiyorum da ben kendimde yaşadığımda kızarıklık vs çok iyi geliyordu😃😃
deniz255 melekct benim de kızım da olmuştu göz doktoruna götürmüştük çaylı pamukla silin demişti damla da vermişti tabi. Demek ki etkili bir yöntem😂😂