grbtt merhaba. Benim kızımda da 1,5 yaş civarı mama sandalyesinde başlamıştı. 6 yaşına kadar normal suçlamayaın, kızmayın dediler.
Ben çok yumuşak davrandım. Sakince yanına gidip sevdim elini tuttum. Bırakma konusunda itirazı yoktu. Ben yanına gidnce bırakıyordu. Ama hiç bitmedi. Çok sık olmasa da ara ara devam ediyordu. Biraz anlamaya başlayınca. Artık çok uygun olmadığını, ne zaan ihtiyacın geliyor gel bana söyle konuşalım. İlla yapmak istiyorsanda odana gidelim fln diyordum. Ama bir süre sonra kendince çaktırmadan yapmaya başladı.
Şu an 7 yaşına gelmek üzere. Hala bazen çizgifilm izlerken mesela biraz mayışır gibi olursa yapıyor. Ya da gece uykusunda bazen yaptığını görüyorum. Sanıyorum uyumaya çalışırken ya da uykusu varken artıyor. Ama artık benim de sinirlerim altüst oldu. Eşim daha da geriliyor bu konuda. Me yapacağımı da bilemedim. Zamanında psikologla da görüştüm. Doktoruyla da görüştüm hep normal, normal dediler ama artık da büyüyor yani.