Merhaba tecrübeli anneler size bişey sormak istiyorum varsa öneriniz tavsiyeniz yardımcı olursanız çok sevinirim bir buçuk yaşında oğlum var emmeyi bıraktık yaklaşık bir hafta oluyor şu an üç dört gündür sürekli ağlayarak sık sık uyanıyor ne yapmam lazım ya acıktığı için fln da uyanmıyor buna eminim çünkü iştahımz yerinde çok şükür şu anlık bi diş çıkarma durumu fln da yok çok zor bi dönemden geçiyoruz