İlk aylarda da zordu ama 2 yaşına girdikten sonra ayrıca bir zor oldu ne kadar yorulsa da öğlen uykusuna yatmasada uyku saatinde uyutmaya başlasam da çok çok geçse de yok uyumak istemiyor 1 saati geçiyor uykuya dalması ben be yapıcam bilmiyorum şaşırdım kaldım günün en zoru uyutmak benzer durum yaşayan var mı