Kızlar 15 ay özel aşımız var özelde yaptırıyordum hep bu sefer devlete gitmek istiyorum devlette yapılıyormu acaba aşıyı biz alsak götürsek bilginiz varmı özellikle izmirde olan varsa bilgi verebilir mi izmir dışıda olur şehir hastaneleri geneli ayndır sonuçta