Merhaba doğum yapalı 2.5 ay oldu ama daha adet kanaması görmedim bir ay önce ilişkide bi şüphem oldu test yaptım 1 ayda çıkar die erken dönem negatifti çok korkuyorum bu durumu yaşayan varmı doğumdan sonra hemen hamile kalan ne gibi belirtileri olur testte ne kadar süre geçince çıkar kesin