umaytoom bizde hastayız . Burun akıntısı ile başladı . Babamızdan sağolsun geçti :( ben biraz pimprikliyim doktorumuz salgın var dedi, covid testi de yaptırdım. Ateşimiz vardı, üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş, kulağındada varmış. İmkan varsa muhakkak götürün içiniz de rahat eder.