poyrazmom2604 Selam kızlar dolapta bir kaç ürün sattım kod falan aldım yârın kargo firmasına vereceğim ama evden alınma seçeneği vardı trendyol express onu seçtim acaba kodu kargocuya mı söyleyeceğiz yoksa kargo paketin üzerine yazmama gerek var mı?
catperson poyrazmom2604 ben bir kağıda yazıp paketin üzerine yapıştırıyorum. Bu kadarı yeterli, ordan bakıp alıyor kurye kodu. Genelde paketi hazırlayınca kapıya bırakıyorum hiç zile basmadan alıp gidiyorlar. Trendyol express ile ahbap olduk nerdeyse o kadar sık sipariş getiriyorlar ki🫢
ehlenmomyy poyrazmom2604 dolapta ve trendyolda satış yapmış birisi olarak kodu kutu yada kargo poşeti üzerine yazarak verebilirsiniz PTT Aras gobi kargolar ucretisz evden aldıracak iseniz tex alır onun ücreti nasıl bilmiyorum bulunduğum ilçede olmadığı için ama kazancinizdan kesilir büyük bir kargo göndermemeye çalışın 250₺ üzeride kargo ekleyin size tavsiyem
catperson poyrazmom2604 evet o da var hem hızlılar hem de diğer kargolarla yaşadığımız sorunları yaşamıyoruz. Evden alma seçeneği olmasa asla dolapla uğraşmazdım, ya da internetten alışverişle😂
poyrazmom2604 catperson ben dolaptan epeydir satış yapmıyordum değişmiş önceden ptt ile hallediyodum hep büyük kolaylık olmuş şimdi hele ki interneten alışverişe iade olayı çok iyi hazır eve almaya geliyorlar😂
catperson poyrazmom2604 evet çok kolaylaştı artık, yoksa uğraşılmaz hele çocukla zırt pırt kargo işi çok zor olurmuş. Ben geçen sene kitaplarımı satmaya başladım öncesini fazla bilmiyorum o yüzden. 🫢 İadeleri kapıdan almaları da çok güzel.
poyrazmom2604 catperson peki birşey soracağım kargo seçeneğinin yanında +5 tl yazıyor onu kargocuya mi vereceğiz anlamadım🫠
1anne1cocukk poyrazmom2604 merhaba ürününüz güzelce paketleyin kargo poşeti vs getirmiyorlar üstelik bantlı falan değilse kabul etmiyorlar
catperson poyrazmom2604 eskiden komisyonu %5 alıyordu onu 15e çıkardılar, kargo ücretleri de arttı biraz zor artık kazanç elde etmek😂
Mnli poyrazmom2604 esnafa bırak çıkıyorsa esnafa bırakın yakınınızda yürüme mesafesi olan esnafa bırakınca kesmiyor ücret