Badeninannesi_35 her bebek farklı kiloda doğduğu için bir aylık bebeklerde kıyas yapmak hiç doğru değil. Hangi ayda yaşta olursa olsun kıyas doğru değil zaten ama… 2 kilo doğan bir bebekle 3.5 kilo doğan bir bebeğin 1.ayinda ki gelişim aynı olmayacağı için bunun kiyasini yapmak mantıklı değil. Ama şu var doğum kilosunun 800 gram ile 1000 gram kadar üstüne çıkmış olması normal kabul ediliyor, bazı bebekler ilk ayında 1000 gramdan fazla da alabilir ya da 600 700 gram alan bir bebekte sağlıksız anlamında değildir.