Merhaba hanımlar, başlıkta da dediğim gibi yaklaşık 5 gündür hastanede yatışımız devam ediyor. Metabolizma doktoru da gördü bir sürü tahlil istendi. Daha önce negatif gelen Çölyak testimiz bu sefer pozitif çıkmış. Şükür ki marmaya gönderdiğimiz test negatif çıktı. Damardan tpn ile beslemeye devam ediyorlar haliyle damaryolu olan bölgede sonrasında ödem oluyor. Delik deşik oldu yavrum içim açıyor artık. Sabah tekrar topuk kanı verdik inşallah o da temiz gelir. Diğer testler ne durumda hiç bilmiyorum yatışımız olduğu için e nabızda göremiyorum. Sabah yapılan ultrasonda da temiz dedi doktor ama safra çamuru tedavimize hala devam ediyoruz. Ter testi yapılacaktı ama iptal oldu şimdilik çünkü sabah endoskopi yapılabilirmiş doktor aç bırakmamız gerektiğini söyledi. İşin en sor kısmı da bu bence iştahsız olan yavrum şimdi süt de içemeyecek. Bu zor zamanlarda bir tek emerek sakinleşiyordu. Sabahı nasıl edeceğim bilmiyorum. Nasıl sarıp sarmalıyıp nasıl sakinleştireceğim hiçbir fikrim yok. Rabbim yavruma, bana ve tüm hastalara şifa versin inşallah. Sizin bebeğiniz endoskopi oldu mu süreç hakkında bilgi verebilir misiniz?