Kızlar iyi akşamlar herkese. Gebeliğimin ilk aylarında toxo negatıf ıken 24. Haftada pozıtıf dendi(şüpheli) doramcyn başlandı ve doğuma kadar kullandım. Şuan bebegım 3.5 aylık. Şuana kadar oğluma toxo fılan bakılmadı kan tahlılı de yapılmadı bakılmalı mıydı? İşitme testinde sorun olmadı bizi görüp takıp de edıyor şuan. Bilginiz var mı