uykuyusevmeyenbebe Kızlar 10 haftalık hamileyim 20 aylık da bi kızım var bugün kontrole gittim fakat doktorum cinsiyet için şuan bir şey diyemem dedi ama bende çok merak ediyorum 😂
handan36 uykuyusevmeyenbebe erkek kese şeklinden dolayı benimde böyleydi oğlum oldu yuvarlak olunca kız diyorlar
uykuyusevmeyenbebe eddm nedense bana da öyle gibi geliyor 😂 kızımda 9 ay boyunca bulantı çektim bunda aç kalmadığım sürece bulantı çekmiyorum uyku halim çok fazla kızımda böyle değildim bulantım olmasına rağmen çok enerjiktim bu hamileliğim farklı gidiyor
eddm uykuyusevmeyenbebe benim bebişte öyleydive inanır mısın günün yarısını uyuyarak geçiriyordum o zaman belli bile değildi ve herkes erkek uyku yapar diyordu,dedikleride çıktı.
uykuyusevmeyenbebe eddm kız olmasını isterim ama erkek olursa da üzülmem sanırım 🥹 kızım sağolsun uyumama fırsat vermiyor zaten beni de bu hamilelikte en çok uyku hali zorluyor 😑
uykuyusevmeyenbebe handan36 evet ben kızıma hamileyken kese yuvarlaktı bide kızımda çok bulantı çektim bunda çok az bulantım oluyor ☺️
uykuyusevmeyenbebe Valide-Ayse-Hafsa-Sultan bende erkek hissediyorum :)) kızıma da bi kaç defa sordum kardeşin kız mı erkek mi diye erkek diyor🤣🤣
uykuyusevmeyenbebe Valide-Ayse-Hafsa-Sultan bende kızıma güveniyorum gkslflsşf bu arada kızm da 20 aylık 🤣🤣 mesela beni çok mu seviyorsun az mı dediğimde en son hangi kelimeyi söylediysem onu söyler 🤣🤣
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan uykuyusevmeyenbebe ahaha yaa kızım konuşsa acaba nasıl sesi olur vs çok merak ediyorum tek tük kelimeleri var 1 yaşında
uykuyusevmeyenbebe Valide-Ayse-Hafsa-Sultan benim kızım da henüz cümle kuramasa da istediği şeyleri çok güzel anlatıyor 🤣 anlamazsak kıyamet kopar çünkü mesela dün annemlerdeydik baban gelince gidicez dedim hayır anne eee ee diyor yani Orda yatacakmışız 🤣 çok sevimli oluyorlar konuşunca🤣
uykuyusevmeyenbebe Balparem13 amin inşallah çok sağolun sağlıklı olsunda kızı erkeği hiç önemli değil 😊