Herkese merhaba ilk 1 yıl bakır spiral ile korundum yaramadı hormonlu taktırdım 3 ay oldu hiç regl gecikme yaşamadım fakat 7 gün oldu gelmiyor iki defa az bi kahverengi akıntım geldi birdaha olmdiadı mide bulantım da var ciddiye almadım ama az önce kustum bebeğim daha 1 buçuk yaşında spiral ile hamile kalan var mı acaba ne zaman test yapılmalı çünkü ilk bebeğimi erken gebelik testi ile öğrendim bilmiyorum 🙏