Efemom_ Gebeliğimde bebeğimin tek ayağının pev olduğunu öğrendim şuan 2 aylık. Alçı tedavisi, ameliyat oldu. Şuan ayakkabı giydiriyoruz. Sizde süreç nasıl ilerliyor? Yaşayan, atlatan var mı? Ne kadar süre sonra gece kullanımına geçtiniz ?
Elfgrn Efemom_ Tam pev değil ama metatarsus var kızımda, pevin bir altında olan hastalık. Doğuştan değil sonradan oldu bizim ayakkabı tarzında birşey kullandık. Bir ayağı düzeldi diğer ayağı için tekrar ayakkabı yaptıracağız ama doktorla görüşmemiz lazım başka şehirde olduğu için el mahkum bekliyoruz.
idilgokce Efemom_ benim ablamın kızı oldu daha 40 ı çıkmadı ameliyatını o da uzun süre ayakkabı kullandı 2 yaşını geçene kadar şimdi çok şükür 5 yaşında hiç bir belirtisi kalmadı ameliyat izi bile yok hiç bir konuda da sorun yaşamıyor Allah şifa versin evet zor bir süreç ama sonuç çok güzel oluyor 🌸
Elfgrn Efemom_ Atel yok şuanda normal ayak yürüyor yeni ayakkabı yaptıracağız. Doktorum ikisinde varken tek ayakta olsa iki ayakkabıyı da giyecek demişti. Yeni yaptıracağımiz ayakkabıyı da O yüzden iki ayağa göre yaptiracsgis.
Efemom_ idilgokce 2 yaşını geçene kadar gündüz mü giydi yoksa bi süre sonra geceye mi geçti? Çok geçmiş olsun, maşallah 🧿 içime su serptiniz
Efemom_ Elfgrn iki ayak giymek çok zorluyor zaten 2 aylık bebeğim sürekli tepineceği dönemde bunları giydiği için zorlanıyoruz baya
subat Benim kızımda da hafif vardı ilk doğduğunda alçıyla tedavi oldu şuan 11 buçuk aylık doktor tekrar dönme olduğunu söyledi ve tekrar alçıya aldı alçıdan sonra da atelli ayakkabı kullanacağız dedi Ama ben farklı bir doktora daha götürmek istiyorum doktorlarınız kimlerdi acaba
m_sylr Merhabalar bende yeni doğum yaptım tek ayak pevliymiş bilmiyorduk ilk alçısını özelde yaptırdık ama malesef çok yüksek fiyatlar veriyorlar siz hangi doktorlara gittiniz