ozkul_ Arkadaşlar çok kötüyüm bebeğim gündüzleri asla uyumuyor bigün uyuyor bigün yok memede bazen emerken sinirleniyor bırakıyor memeyi tutmuyor doyuyor mu doymuyor mu anlayamıyorum çok yoruldum çok üzülüyorum onun için
Ballilokmam11 ozkul_ çişli bez sayısı nasıl. Uyuması için dışarı da temiz hava aldırabilirsiniz biraz rahatlar temiz hava iyi gelir
hellow Merhaba gaz sancısı yok ise kesin ihtimal doymaması ikinci aya girdi ve artık 90 bile içerse şaşırma :)Emzirmede sütün yeterli ise de bilemiyorum