kedili1anne Hanımlar bebeğimin yattığı yatak işbir marka. Ama böyle dümdüz ve çok sert. Tamam bebekler düz zeminde yastıksız uyumalı ama çok düz ve sert Acaba rahatsız oluyor mu Nasıl sizin yatağınız