Korkutmak istemiyorum ama başıma geldiği için söylüyorum. Oğlumda otizm belirtileri olduğu için doktor doktor gezdiğimden, en geç 10 aylıktan itibaren bir çocuğun ismine bakması gerekir en azından 1-2 kere dalmadığında bakması lazımmış. 18 aya kadar takip et benimki 12. Ayda herşeyi yapıyorken ismine bakmazdı 18. Ayda bıçak gibi kesildi regresyona uğradı. Büyük ihtimalle otizm şuan. Doktor isme bakması işaret parmağını kullanması en büyük kriter dedi😭