fatmayt benim kızım 4.5 aylık. Normalde hep kucakta uyurdu ama 4. Ay aşısından sonra bacakları acıdığı için yattığı yerde uyumak zorunda kalınca öyle alıştı. Şimdi beşiğine yatıyorum, eline bir battaniye veriyorum. Bazen de uyku arkadaşını veriyorum. Şimdiye kadar pış pış ve süpürge sesiyle uyurdu ama son günlerde uyku sinyalleri verdiğinde yatırdığım anda uyuyor. Uykuda kaldığı süre kısa da olsa bu şekilde uyuyor. Dalamadığı zamanda da elimi tutuyor. Elini karnına koyuyorum ufak ufak pat pat yapıyorum poposuna pış pış yapar gibi. İyice dalınca da battaniyeyi elinden alıyorum zaten bırakmış oluyor. Şuanda da mesela ilahiyle uyuttum. Biraz direndi ilahi denemek istedim sakinleşti ve daldı. Bende dene yanıl böyle alıştım. Bence deneyin 🥹